1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354158

Sv: Apropå nånting...
zita:

Kör klassikern "det är aldrig för sent att ge upp".

Skulle tro att PW får stå resten och att ni vinner 2 av 3. Med det går ni till slutspel.

MoDo och AIK i ingenmansland och Frölunda och Södertälje till kvalserien, där båda återtar sina elitserieplatser.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: För närvarande är jag nöjd med en plats i Ingenmansland. Slutspel känns väldigt avlägset, och har så gjort de senaste fyrtio omgångarna.

Skulle vi hamna i Ingenmansland så tycker jag att det är ett bra resultat, med tanke på hur säsongen artat sig. Ingen av spelarna som värvades för att bära laget har motsvarat förväntningarna - tvärtom har Jokela och Hirschovits varit förvånansvärt dåliga. Lägg där till ett havererat målvaktsspel, underprestationer av etablerade spelare, samt skador och plötsligt framstår en nionde eller tiondeplats som en god prestation.

Sv: Apropå nånting...
Kan inte alla bara sluta prata slutspel...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer