1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354205

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Han fick ju det där nya "supermatchstraffet" förra matchen efter slutsignalen. Han ska enligt uppgifter ha attackerat victor fasth med en banjo i spelargången. Han fick 25*10 min! Läste det på flashback...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Läste i dagens pappersupplaga. Anton Lander blev citerad:

- De utnyttjar våra misstag när vi går bort oss. Vi får inte ge bort så enkla mål. Det är åt helvete!

Reportern frågar:

- Vad kan ni göra för att det ska bli färre misstag då?

Lander svarar:

- Kolla på video, gå igenom misstagen i laget, i grupp för att se vad som händer på isen och kunna snacka mer om det.

Reportern frågar.

- Har ni gjort det tidigare?

Lander:

- Nej det har vi inte.

Reportern:

- Är det något ni kommer att framföra till tränarna?

- Lander: Ska ta upp det på måndag.

Men här kommer artikeln skönaste citat:

Claes Eriksson:

- Vi tittar alltid på video efter matcherna, sedan väljer man vad spelarna ska se och inte. Det finns säkert spelare som ser matcherna i efterhand...

Min slutsats utan att vitsorda i sak:

Timrå IK:s ledning måste gå på röksvamp! Jokela lär bara kolla videos med XXX-rated prylar på. Porrpräster är väl på tapeten om inte annars?

Kolan lär sitta bänkad framför matlagningsvideos i drivor.

Det här laget styr mot en katastrof. Vad fan är det som pågår?

Artikeln kanske finns på nätet, men jag hittar inte fanskapet där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer