1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354218

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Det var en grymt svår fråga. Men efter gårdagens AIK supportrar i Timrå klacken så får jag unna Modo platsen om inte vi tar den.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lacka_64: jag skulle betala en bra slant för att se modo i stället för aik i slutspel . . de här med att ingen vill se modo i slutspel är mer på hobbynivå . bittra derby fiender , inget äkta genuint gammalt hederligt djupt rotat avsky som de är för aik . 98 procent av dom som var uppe från solna igår var personer som bara deras mamma skulle sakna om dom försvann i fjällen . jag har aldrig sett så många idioter på en och samma tillställning någongång . de mest fantastiska var att många av dom var vuxna människor .

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer