1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354371

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: "...Timrå
Nä, man har det inte lätt den här säsongen. Men nu har man kommit på, efter att ha varit elitseriens mest skadade lag i år igen, att man kanske skulle behöva en bredare trupp framöver. Och nej, då är det väl inte i första hand att man värvar fler Mattias Karlssons eller liknande man efterfrågar. Men det är Timrå, så man vet aldrig."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Möcke möcke bra skrevet av HockySverje.

F.ö Om Kling o Klang försvinner så ska jag nog inte klaga på nån mer spelare i Timrå för ingen, jag säger Ingen kan vara lika usla..

Fast Linkan gör det väl igen o Lyckas med det konststycket att hitta några ännu sämre :/

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...