1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354397

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Bozze: Roligt för HV att de får tillbaks Davidsson inför slutspelet, men jag tror inte han kommer vara tungan på vågen imorgon.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Kattgubben: jag misstänker att davidsson fortfarande kommer att ha en otäck förmåga att hitta fria isytor åt sina lagkamrater sedan kan man hoppas att tempot i davidsson är lågt. jag tror tror att han mycket väl kan ligga bakom 2 mål i pp i morgon å vara en stor fet häst tunga på en köksvåg...

det är inte hirschovits som kommer tillbax

=)

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-03-01
Kattgubben: Nej, vi har som bekant två egna tungor som sköter den biten.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.