1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354450

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Är ju inte bara åkningen, positionsfelen och allt som är problemet. Spelar ju ingen roll hur hårt man tränat eller om man tränat sönder sig, har anorexia, är överfet eller inte så kan/ska ALLA kunna slå en vettig jävla pass i PP, hur många pass efter blå slår han per match minst 2-3-4 bryts av motståndare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Det där går nog hand i hand med stukat självförtroende. Tror Perra vet vad han går för och försöker att få igång honom, därför den i mitt tycke sjuka istiden han får i match efter match.
Men jag tycker att Perra gett Karlsson tillräckligt nu. Han kommer inte upp i den nivå han eventuellt besitter.

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Dålig juniortränare alt. var borta för mycket när det var teori.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...