1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1354556

Sv: Apropå nånting...
John K: Ja, eller så sätter man Gabbe på backen och lyfter fram nån junior istället..

förresten, skulle man inte kunna testa att ha kolan/jokela som forwards istället? De suger högst troligt enormt, men samtidigt skulle det ju sannolikt kännas lite tryggare att låta dem suga där fram än där bak, om ni hänger med? :)

typ, skapa en skräpfemma som är uddlös framåt och hyfsat säker bakåt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Suga där bak...? Njaaa nu hänger jag inte med haha! Jag hoppas att Kolan tacklar sönder Laine som revansch på Sebbe och sedan att Jokela tar ut Davidsson.
Sedan tycker jag PW får stå resten oavsett om han släpper in 7-8 puckar. Bara för att visa att vi tror på honom inför nästa säsong

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer