htikare: Är man en direkt orsak till nästan varje förlust samt att man är helt vilse på plan som efterträdare till Lethonen får man nog finna sig i att bli kritiserad.
Timrå absolut sämste back någonsin!!. Man kan inte uppträda på sämre sätt som back,,
Vi har stor chans att ramla ur serien just pga av Kolan. Att han sedan lyfter över 1 mille om året visar bara hur duktig sportchef vi har.
Man kan ju undra hur Sonntag känner när han måste sitta bänkad till förmån för Karlsson på taket o Jokela.
Sitter Kolan bänkad ikväll finns möjlighet till poäng, annars blir det torsk och Kolan har -3 som vanligt.
PP skulle även det komma upp minst 2 divsioner om Perra mot förmodan skulle kunna tänka sig spela en riktig back.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Timrå absolut sämste back någonsin!!. Man kan inte uppträda på sämre sätt som back,,
Vi har stor chans att ramla ur serien just pga av Kolan. Att han sedan lyfter över 1 mille om året visar bara hur duktig sportchef vi har.
Man kan ju undra hur Sonntag känner när han måste sitta bänkad till förmån för Karlsson på taket o Jokela.
Sitter Kolan bänkad ikväll finns möjlighet till poäng, annars blir det torsk och Kolan har -3 som vanligt.
PP skulle även det komma upp minst 2 divsioner om Perra mot förmodan skulle kunna tänka sig spela en riktig back.