Olle: Jo jag såg det.. Du har en jävla stamina som orkar det må jag säga :)
Angående Pikken: Jo, jag noterade att han blev helt ställd när han fick den där trippingen som inte blev åtgärdad. Man ska inte låta såna grejer snurra runt i skallen, för då blir det som det blir. Vad beträffar Hirso så visst fan levererar han - inne på båda målen, trots att han såg lite halvslö ut!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer