Inlägg: 1356295
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
söder över: jokela är nu beyond allt... Jag har nog aldrig sett nått liknade... Minst ett hjärnsläpp per byte. Är det ingen ledare som kan se detta??????
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
söder över: Inkonsekvent domarjävel nu som viker ner sig för SSK's gnäll i media. Tråkigt att se.
+ 2
står o vägrar åka in i norge å missa slutet av detta! =)