FH - avdammad: Håller med du. Hoppas alla gör sitt för att boosta laget mot Djurgården och i en eventuell kvalserie. Vänta med att bryta ihop tills det är kört, gó vänner.
"Älska Timrå mest, när dom förtjänar det minst, för då behöver dom det bäst"
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Älska Timrå mest, när dom förtjänar det minst, för då behöver dom det bäst"