1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356855

Sv: Svart och ofräscht
RTS: Jag kan bara innerligt hoppas att det blir som du skriver. Tyvärr tror jag vare sig Linkans självinsikt eller styrelsens förmåga till handling garanterar ett sånt scenario. Finns väl inget som talar för att Linkan skäms när han ser sig själv i spegeln, snarare tvärtom. Och Timrås styrelse....jadu, fan vet om det inte är ännu värre ställt där. Prestige och klubben för inbördes beundran, det känns som Timrå IK anno 2011.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...