MB: Här kommer en Lycka till hälsning från en Brynäsare.
Gillar inte Timrå särskilt mycket:) men jag önskar inte er supportrar att behöva uppleva en kvalserie. Nä, ner med Frölunda och Modo dit. Så, lycka till ikväll!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Gillar inte Timrå särskilt mycket:) men jag önskar inte er
supportrar att behöva uppleva en kvalserie. Nä, ner med
Frölunda och Modo dit. Så, lycka till ikväll!