mikenomad: ni är det enda laget jag vill ha kvar vi i luleå fans har gjort samma resa som ni gör i dag. en stolpe rädda oss då . två år senare är vi topp 4 lag. håller på er och hoppas att ni faxar detta
tk75: Tack för supporten! Tänkte faktiskt på det i morse, dvs att det bara var häromåret som ni klarade er med ett nödrop. Var väl det året Mora åkte ur vill jag minnas...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer