Inlägg: 1357807
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Nu ska jag njuta av ynnesten att titta på hockey utan ett endaste litet nervdaller!
Bara en sån sak...:)
Bara en sån sak...:)
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Precis, det skadar lite att säga det men det är inte bara Pikka och Hirscho som tar upp mycket löneutrymme utan sådana som spelat här ett tag har ju fått (förmodligen) en löneförhöjning vid varje nytt kontrakt så spelare som Pärssinen,Hynning och Styf är tyvärr för dyra och för skadebenägna(slut som hockeyspelare) för att hjärtat ska kunna få dom att stanna.
Hynning får nog se sig om efter en ny klubb, hans lön kommer vi att måsta hitta MYCKET bättre användning för under kommande säsong.