Mackelito: Klockrent! Gabbe kan jag dock undvara...
Inlägg: 1357814
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon: Jo det är lite tveksamt där också, Beroende på hans lön. Händer inte mycket offensivt och defensivt är han inte mer än OK.