+ 1
Inlägg: 1357921
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Det sura är att vi går fetback den här säsongen :-(. På så sätt är vi förlorare ändå. Målet var SM-guld. Det ska vi inte glömma. Som de sa i Pulp Fiction; "nu ska vi inte springa och suga av varandra pga det här". Det måste trots detta rensas.
Blir vi av med dessa herrar, åtminstone dom två förstnämnda, då har vi kommit en bra bit på vägen i arbetet att bygga en mer slagkraftig backsida.