Jaha, Gnaget tar första segern nere i Jerusalem. Inte helt oväntat. Jag tror inte den där ändringen där det högre "rankade" laget får hemmaplansfördel redan i första matchen egentligen spelar nån roll.. Lagen som slagits för sin överlevnad har ofta högre tempo inledningsvis i matchserierna, men HV lär väl reda ut stormen.
Har ni tänkt på att HV faktiskt var med (indirekt) och satte punkt för Timrå även denna säsong?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror inte den där ändringen där det högre "rankade" laget får hemmaplansfördel redan i första matchen egentligen spelar nån roll..
Lagen som slagits för sin överlevnad har ofta högre tempo inledningsvis i matchserierna, men HV lär väl reda ut stormen.
Har ni tänkt på att HV faktiskt var med (indirekt) och satte punkt för Timrå även denna säsong?