+ 1
Inlägg: 1359120
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
El Maco: Nja det är väl mer Han då, om du är lansen.
F.ö går jag mot mobben oxå som förfäktat svarta tröjor men det är inte lika allvarligt :)
edit: Mobb o mobb det är väl jag som är det som har fört in svarta tankar.
F.ö går jag mot mobben oxå som förfäktat svarta tröjor men det är inte lika allvarligt :)
edit: Mobb o mobb det är väl jag som är det som har fört in svarta tankar.
Redigerad kommentar
+ 1
Redigerad kommentar