Inlägg: 1359137
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Simmalugnt: sen har jag alltid undrat vad man kan ha en åsikt om . kan man ha den åsikten att en svart planka är blå ? eller är en åsikt mer som ett tyckande , att tex om man tycker om en maträtt eller gillar blondiner , eller om de är kul med med golf . att linkan inte lyckats något vidare med årets trupp de är ingen åsikt . snarare ett realitet . så är de bara . precis som att en svarta plankan är svart .
+ 1
Sv: Silly Season 11/12
Simmalugnt: Precis vad HS är till för. Men jag tycker att attackerna på skribenten Dunc för att han inte håller med hockeysnackflertalet är onödiga.
Sen är väl en mobb definitionsmässigt inte en organiserad sammanslutning, därför ordvalet.
+ 1
Det pågår inga kampanjer för att bli av med Linkan utan enskilda missnöjda fans vädrar sina åsikter vilket väl är vad HS är till för.