Knylan: Det är om en arena-flytt allt bör handla om. Ingenting annat. Den nya organisationen jobbas det kring.
Alla "snöbollar" som är emot en flytt måste övertalas. Alla som är emot, sånna som inte begriper nånting och heller aldrig sett en match, måste övertalas.
Bara sånna kommentarer som den där Christina (S) i artikeln står för gör väl att detta inte borde vara några större problem att få folk att förstå vad det handlar om och hur mycket TIK betyder. Och vart publiken kommer ifrån t ex.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer