1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1359742

Sv: Silly Season 11/12
RTS: Faktum är att jag har större förståelse för att Stefan Lindqvist låtsas som det regnar, än jag har för styrelsen som också verkar låtsas som det. I detta läge tycker jag att det är styrelsen som skall informera om att man väljer att gå skilda vägar med Stefan.

Jag tror inte att Stefan har så många andra anbud, med samma ekonomiska ersättning som i Timrå. Då kan det säkert vara svårt för honom att självmant kasta in handduken.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
ÖstrandsNisse: Ja, inte så troligt att man väljer att kasta in handuken då man bär en bra lön heller. Då får det nog "regna" på en hel del innan man väljer att bryta ! Om ens pistolhot hjälper för den delen.

Klart att informationen ska komma högre upp i leden om avbrytet kontrakt, men eftersom det råder inavel ovanifrån så är det icke troligt!

Mörkrädd X 30000

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...