Johnny Bravo: Jag tror att du får dras med Stefan, med hjälp av någon fler. Känns mycket märkligt. Kan det vara så att man skrivit ett kontrakt över nästa säsong också och att det skulle kosta flis att lösa honom från det? Annars är det märkligt att man behåller honom och fyller på med ytterligare en person.
Inlägg: 1359938
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Ja tyvärr är det väl så. Såg du Fasths räddning nu på slutet? Nu var det klart dessutom.