Perra kvar, se där. Var helt övertygad om att han skulle dra, och jag hade inte blivit ledsen om så skett heller. Men: nu stannar han, och då kör vi på det. Nu vill man se dom 'organisatoriska förändringar' han blivit lovad. Ska Linkan lämna över till en sportchef värd namnet bör det ske hyfsat snart.
F ö börjar jag redan bli trött på sommarlovet. Är det verkligen tänkt att man ska få vänta ett halvt jävla år innan man får se Timrå igen?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nu vill man se dom 'organisatoriska förändringar' han blivit lovad. Ska Linkan lämna över till en sportchef värd namnet bör det ske hyfsat snart.
F ö börjar jag redan bli trött på sommarlovet. Är det verkligen tänkt att man ska få vänta ett halvt jävla år innan man får se Timrå igen?