Bragd-Birger: Haha, ja jag vet precis hur du känner det just nu.... ;-)
Vet också att ni säkert är djävligt nöjda ändå, som det nu utvecklade sig. Kan ännu känna igen den där hemska känslan av skräckblandad förtjusning när vi laddade för KS själva. Vi började med torsk hemma mot Nyköping ett år, snacka om tung start. Huuuuahh!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vet också att ni säkert är djävligt nöjda ändå, som det nu utvecklade sig.
Kan ännu känna igen den där hemska känslan av skräckblandad förtjusning när vi laddade för KS själva.
Vi började med torsk hemma mot Nyköping ett år, snacka om tung start.
Huuuuahh!!!