fredriko74: Rasmussen borde man känna till. Men skulle jag anse mig ha koll på ett okänt guldkorn skulle jag se det som min plikt som TIK-supportrar att se till så att Timrås värvningsansvarige fick kännedom om spelaren.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Rasmussen borde man känna till. Men skulle jag anse mig ha koll på ett okänt guldkorn skulle jag se det som min plikt som TIK-supportrar att se till så att Timrås värvningsansvarige fick kännedom om spelaren.