1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 136197

Sv: Domare Winnerborg
Jag var själv och såg matchen live i Poop Arena igår och största anledningen till förlusten var timrås oflyt/oskärpa i avsluten, i kombination med en storspelande Daniel hendriksson. 1 Stolpskott 1 ribbträff 3! missade öppna mål, 2 timråspelare fria mot hento och crippe drar pucken i plexit osv. Så jag vill inte skylla förlusten på dommaren även fast det fanns ett flertal mycket tveksamma bedömningar.

Timrå dominerade matchen rakt igenom och slarvade bort 2p i en mkt sevärd och underhållande match. Enormt frusterande förlust för mig som lulebo när timråfortfarande inte vunnit häruppe.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.