1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1362007

Sv: Silly Season 11/12
Kattgubben: Jag tror faktiskt att Lander blir kvar. Jag har svårt att se att Oilers plockar över honom då han "toppar" laget med -14 i +/-. Han må vara en karaktärsspelare och besitta många fina egenskaper men "färdig" för NHL är han verkligen inte. Om han åker över så får han nog harva i AHL ett tag. Det skulle vara intressant att se hur Oilers resonerar här.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Olle: Ja han var inne på rätt mycket bakåt enligt statistiken. Det går inte att dribbla bort, men hur mycket kan man lasta just honom för det? Sen matchades han väl rätt hårt när det "osade katt" i vår zon också vilket kan förklara en del, men visst.. han är väl inte en "färdig" NHL-spelare såtillvida, fast inte är det så långt därifrån heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer