bj21: Jag syftade mer på att tekningar är en sån central och viktig del av hockeyn i största allmänhet. En vunnen eller förlorad tekning är skillnaden mellan att få 1 min tryck i PP eller bara 30 sek. 30 sek i BP eller en hel minut. Icke kontringsstarka lag tycker säkert att det är ganska viktigt att direkt kunna sätta press efter fasta situationer istället för att hela tiden förlita sig på hög forechecking och återerövring av puck istället för att vinna teket direkt.
Edit: Men ja du har rätt, det var kanske på sin plats att utveckla det argumentet lite.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Edit: Men ja du har rätt, det var kanske på sin plats att utveckla det argumentet lite.
Redigerad kommentar