spud: Vart är stinget? Förut så kunde du åtminstone få en att brinna lite genom dina gästspel här inne, men det där var ju inte ens löjligt. Nu kan ni lika gärna åka ur för nu finns det ingen att ens hata... Jag tycker synd om dig!
+ 5