Johnny Bravo: Nää då hade det blivit dajm-klubba på Jihde
Inlägg: 1362333
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Wennerholm är nog lite nervös iaf , han skulle skänka bort alla sina signerade foppatröjor ( ca 500 ? ) om det gick åt helvete för MODO i kvalserien .
+ 5