Johnny Bravo: Men känns inte Viasat lite som Modo hockey överlag? Man pungar ut miljoner på produkten och sen fyller man laget med överbetalda föredettingar som inte kan prestera i skarpt läge?
Inlägg: 1362335
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Olle: Jo det verkar inte bättre. Dom vill så gärna framstå som en proffskanal men snacka om kalkon! Jihde ska ha en månadslön i avdrag för den där frågan f.ö.
Sv: Kvalserien 2011
Olle: Tornberg känns ganska balanserad iofs. Har alltid gillat honom av nån anledning.
+ 1