Inlägg: 1362384
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Johnny B Goode: Ja det har jag antagit iallafall. Men så långt tror jag inte det går. Det här avgör MoDo i full tid
+ 1
Hur är reglerna vid oavgjort i kvalserien?
5 min och straffar?