Kattgubben: Haha ungefär så mycket förstod jag ;) Tänkte om skröder dök eller något annat skandalöst.
Inlägg: 1362428
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Olle: haha, okej.. näe, det var mer av typen : Modo hade ett satans tryck runt mål och "borde" fått utdelning, men SSK tryckte undan dem effektivt och domaren blåste för nån random hooking på Kihlström. Förmodligen en kompensation, men för fan.. 2 minuter innan signal och det står 2-2 i en kvalseriematch.!