Inlägg: 1362455
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
Blizzard: Jag tror nog att både Rögle och Örebro har en del att fundera på, gällande försvarsspelet, tills man möter Modo eller SSK.
Redigerad kommentar