Johnny Bravo: Haha.. nu föll jag nästan i fällan. Jag är ju med familjen i Thailand (Koh Lanta f.t) och vi ligger ju sex timmar före. Klockan här är alltså bra precis halv tio. Tänkte alltså kommentera ditt inlägg med min i jämförelse väldigt skeva tidsuppfattning med typ: "Mäh, hur sen får man bli med länkar egentligen, va? Den där la ju Dagbladet upp redan i eftermiddags!!!". That wasn't the case alls dårå... :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...