pefr: Men det här låter väl sådär appropå lärdomarna om att ha en bredare trupp i framtiden:
"När Timrå väljer att stärka upp ledarsidan kan det innebära att man samtidigt skär ned på spelarsidan. – Ja, så kan det nog bli. Det blir viktigare och viktigare inom hockeyn med en bra organisation runt laget, säger Thomas Johansson, som själv har ett utgående avtal men inte bestämt sig om framtiden."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...