Timrå Icon: En Timråit som inte fyllt gnällkvoten under säsongen? Skämmes! ;o)
Inlägg: 1363784
Svarskommentarer
Sv: SM-slutspelet
Simmalugnt: Det är inte utan att man saknar Jonte. Han hade gladeligen lindat en klubba runt halsen på Grinndal.
Sv: SM-slutspelet
Simmalugnt: Haha! Ja det har du helt rätt i! Ska skärpa mig och gnälla mer under grundserien nästa säsong :-)