Johnny Rocker: Haha, den var fan obetalbar! Men det är klart att Modo inte kan spela bara kvalserie, utan det måste ju vara något väldigt fint och speciellt eftersom dom är där. Att säga sanningen, dvs att kvalserien = loser-serien numbero uno, skulle direkt tolkas som ett angrepp på Övik som stad och the modolid way of life.
'Lilla SM', hohoho! Lycka till, Challe! Kom ihåg att 'lilla brons' är godkänt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det är klart att Modo inte kan spela bara kvalserie, utan det måste ju vara något väldigt fint och speciellt eftersom dom är där. Att säga sanningen, dvs att kvalserien = loser-serien numbero uno, skulle direkt tolkas som ett angrepp på Övik som stad och the modolid way of life.
'Lilla SM', hohoho! Lycka till, Challe! Kom ihåg att 'lilla brons' är godkänt!