1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1364339

Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon: Det var Leif Strömberg som kallade Örebro för bönderna.. Till och med Deilert närmare bestämt, och han är stockholmare..

Det var mest kusinerna från landet syndromet han syftade på då.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2011
spud: Näe; MODO Hockey - Örebro 2011-03-17
"För helvete Modo! Nu ska detta målet iofs inte vara gilltigt, men ändå! Ta det inte lungt, kör över bönderna!"
Patrik Källstr Kommentera 0 21 min sedan

Sv: Kvalserien 2011
Växjö vann och leder, dom har fan chansen som jag hoppas dom tar. SSK kommer att leka hem kvalserien!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.