+ 2
Inlägg: 1364339
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2011
spud: Näe; MODO Hockey - Örebro 2011-03-17
"För helvete Modo! Nu ska detta målet iofs inte vara gilltigt, men ändå! Ta det inte lungt, kör över bönderna!"
Patrik Källstr Kommentera 0 21 min sedan
"För helvete Modo! Nu ska detta målet iofs inte vara gilltigt, men ändå! Ta det inte lungt, kör över bönderna!"
Patrik Källstr Kommentera 0 21 min sedan
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
Växjö vann och leder, dom har fan chansen som jag hoppas dom tar. SSK kommer att leka hem kvalserien!
+ 1
Det var mest kusinerna från landet syndromet han syftade på då.