1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1364378

Sv: Kvalserien 2011
Mackelito: Varför har en sådan spelare som Filip Gunnarsson blivit så otroligt bortglömd. Tror han skulle kunna tillföra mycket i Timrå. Jag menar bara en sådan sak som att han tagit JSM-guld med Boltic i bandy (!) som 14-åring säger ju egentligen allt. Utlånad till Asplöven för tillfället. Stor lungkapacitet och ett jävla driv under rören. I rätt miljö kan nog pojken göra underverk.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2011
Uno Gordon: På tal om Asplöven; hur gick det för vår Jonte egentligen...?

Så får man väl inte säga men för övrigt tycker jag vi gör som Linköping; scouta bara spelare med en diagnos och en jädra energi

Redigerad kommentar


Sv: Kvalserien 2011
Åh sedan undrar jag lite grand kring Philip Kemi. Är han helt avskriven? Ser att han lirar i Luleå J20 numera och bara sporadiskt varit på lån till Kiruna. Bokförd för 4 matcher och även 2 med Luleå i ES.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...