1. Helvete! Fan, fan, fan. Dock så brukar väl spelare som är intressanta åka "over there" för att kolla läget. Men redan så här dags? Oroväckande. Hoppas att Edmonton lånar ut pojken!
2. Se där. Bra, bra! Snart kommer inte bara Sundsvall Håkky att fatta, utan även fler timråbor...men oxå Sundsvall Fans på samma gång.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Per HApps:
1. Helvete! Fan, fan, fan. Dock så brukar väl spelare som är intressanta åka "over there" för att kolla läget. Men redan så här dags? Oroväckande. Hoppas att Edmonton lånar ut pojken!
2. Se där. Bra, bra! Snart kommer inte bara Sundsvall Håkky att fatta, utan även fler timråbor...men oxå Sundsvall Fans på samma gång.