dr-nix: Tänk vad mysigt det blir för Sundsvall Håkky att spela inför 1000 BETALANDE i SIN premiärmatch. Eller nu kanske jag var ful. Snittet kanske blir runt 1000 första sessen för dem. Jaja... Är det någon form av ett samarbete som krävs för att detta ska ta fart, så ok då. Typ.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jaja... Är det någon form av ett samarbete som krävs för att detta ska ta fart, så ok då. Typ.