Uno Gordon: Kan inte hålla med dig alls, jag tycker om Jonte och kände sorg när han försvann från Timrå. Men jag kan inte s vad han skulle göra för nytta i dagens Timrå!?. In med lite hungriga spelare i stället..... Pelle P likaså Nej tack!
En spelare som Philip Gunnarson kan jag då hellre tycka !!
Men men jag skulle o andra sidan inte gråta o slita mitt hår om Jonathan skulle komma till Timrå igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Uno Gordon: Kan inte hålla med dig alls, jag tycker om Jonte och kände sorg när han försvann från Timrå. Men jag kan inte s vad han skulle göra för nytta i dagens Timrå!?. In med lite hungriga spelare i stället..... Pelle P likaså Nej tack!
En spelare som Philip Gunnarson kan jag då hellre tycka !!
Men men jag skulle o andra sidan inte gråta o slita mitt hår om Jonathan skulle komma till Timrå igen.