Uno Gordon: Pusta ut lite, ta en promenad och rensa huvudet. Det finns ingen anledning att gå forum-bärsärk över Hedström. Jag, och många med mig, tror inte att Hedström längre har det som krävs för att spela i elitserien. Du tror han har det. Är inte det silly och hockeyforum i ett nötskal? Jag tror si, du tror så. Chill!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är inte det silly och hockeyforum i ett nötskal? Jag tror si, du tror så. Chill!