Inlägg: 1365413
Svarskommentarer
Sv: SM-slutspelet
Kattgubben: Jag tycker att Nubben ska plocka hit Hahl, Pyörälä och några till ur Frölunda och i riktig stekarstil vaska den första av dem hehe
+ 2
Sv: SM-slutspelet
Kattgubben: Det här är bra för Timrå. En väckarklocka och ett referensobjekt för publik och sponsorer att "hä' ä' möjligt!". Man kan råka slumra in i "HV å färjestad å LHC går aldrig att rå på så varför försöka"?
+ 2
Redigerad kommentar