Paddan: He He. Du som tillhör den mer sofistikerade skaran av modoiter :) hur kommer Det sig att alla era nybörjare verkar ha inträdesprov i vår gb? :)
Johnny Bravo: Kanske för att det i er gästbok redan skvätts åt diverse håll, så en eller annan revirpinkare till märks inte så mycket mellan alla ångestskrik och eliteprospectslänkar. Ja, förutom offseason då.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...