Uno Gordon: Tycker det låter väldigt konstigt om Timrå skulle vara intresserade att ta tillbaka Hedström igen. Ska va om han går på ett gratis try-out.
Berglund: Jag tänker inte dra igång någon cirkus ikväll men du har då förbannat låga tankar om Hedström. Skulle du ställa upp gratis?
Edit: Jag blir utomordentligt besviken och ledsen hur nedskriven Hedström blir. Vi snackar om en människa men uppfattningen jag får är att han skall vara billigare än en burk Whiskas kattmat för att få chansen igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer