Blizzard: Ja det vore något att berätta om för barnbarnen det. Nu har du övertagit dagens bästa nästan :-). Klart karl är värd en chans! Ta in honom på försäsongsmatcherna till att börja med. Problemet är väl att de aldrig vågar. Det var ett av de baktyngsta kontrakten vi haft.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Klart karl är värd en chans! Ta in honom på försäsongsmatcherna till att börja med. Problemet är väl att de aldrig vågar. Det var ett av de baktyngsta kontrakten vi haft.
Redigerad kommentar