Uno Gordon: Jag måste också säga att jag gillar Jonte skarpt som person, en av de skönaste personligheterna i Timrå på 00-talet. Om inte till och med den skönaste. Men han har lite att bevisa på den sportsliga nivån! Men jag kan hur lätt som helst tänka mig ett try-out kontrakt så man får se honom lite närmare. Kanske lite Asplöven har fått honom att rensa skallen och rycka in i hetluften igen i ES? Jag hoppas det i var fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Redigerad kommentar